Norsk Årsklassemesterskap (ÅM) 2022

Postet av Karasjok Svømmeklubb den 6. Jun 2019

I årsklassemesterskap over for 2022 og kan vi gratulere Sandra som Norgesmester med sammenlagt 1. Plass i årsklasse 2007. Hun kom på 2. plass på 200m medley, med tiden 2.24,81, det var 0.18s bak vinnertiden. Sammenlagt på 5 øvelser fikk hun 2973 poeng, 173 poeng mere en 2.plass sammenlagt.

Gratulerer Sandra med en flott prestasjon.

LÅMØ nord 2019 - Sortland

Postet av Karasjok Svømmeklubb den 19. Mar 2019

Da er vi tilbake i Karasjok igjen etter en fin helg i Sortland på LÅMØ Nord.

Vi gratulerer alle svømmere våre for god innsats og prestasjon under LÅMØ.

Karasjok Svømmeklubb ble utnevnt til klubben med den beste supportergjengen, og det kunne da også høres i hallen 😉

Sammenlagt vant Mariela, Stine Lise og Áigin sine årsklasser, Kurt og Sandra ble nr 2, og Lone og Aleksey nr 4 og fikk alle en premie for dette.

Og ikke minst 5 svømmere fra Karasjok Svømmeklubb har kvalifisert seg til ÅrsklasseMesterskap (ÅM) som er for årsklassene 2003 -2006. ÅM foregår på Klepp fra 8-10.6.2019.

Gratulere Mariela, Stine Lise, Áigin, Kurt og Aleksey med kvalifiseringen, samt til trener Kjetil som har tilbrakt mange timer med svømmere på bassengkanten for å hjelpe dem å nå sitt mål.

Bilder fra LÅMØ nord er lagt under Galleri!

Arctic Winter Swim 2. mars. og 3. mars.

Postet av Karasjok Svømmeklubb den 5. Feb 2019

Med NSFs godkjennelse har Kárášjoga vuodjansearvi/Karasjok svømmeklubb gleden av å invitere til Arctic Winter Swim lørdag 02. og søndag 03. mars 2019.

Arctic Winter Swim er et kretsstevne som arrangeres etter NSFs lover og regler. Stevnet er åpent for utøvere født 2010 og eldre, para- og masterssvømmere.

Bassenget:

Bassenget i Karasjok svømmehall er 25 m langt. Det har 6 baner med bølgebrytende banetau. Bassenget er også utstyrt med Omega startpaller med reaksjonstid og ryggstartere. Vi har elektronisk tidtaking med overføring til Livetiming. Vanntemperaturen er 27 grader C.

Stevnestart:

Lørdag 02. mars kl. 10.00

Søndag 03. mars kl. 09.00

Innsvømming:

1,5 time før stevnestart begge dager.

Lagledermøte:

Lørdag kl. 08.30

Ledermøtet ønsker vi i hovedsak å bruke på rammen rundt stevnet, praktiske opplysninger m.m.

Les mer:  Innbydelese og informasjon

Dugnadsfest for Årets Ildsjel 2019

Postet av Karasjok Svømmeklubb den 10. Jan 2019

Som kjent ble Doris Norbye «Årets Ildsjel» på Idrettsgallaen 2019. Da svært få hadde mulighet til å være til stede under prisutdelingen, lager vi vår egen galla i Svømmehallkafeen. Vi gjør det selvfølgelig på ekte Doris-vis; på dugnad! Hvis alle gjør litt, blir det ikke mye på hver. Og vi har det veldig trivelig mens vi jobber. Meld deg på, og fortell hva du kan bidra med. Alle tar med mat og drikke og bidrar til at vi får en festlig plaskegalla! Lørdagssvøm går som vanlig. Det blir mulighet for å svømme etter kl 18 hvis interesse.

Vi trenger folk til å gjøre klar kafeen, trakte kaffe og lage saft, rydde underveis og etterpå og badevakter.
Legg igjen en kommentar i arrangementet og send en SMS eller pm til kontaktpersonene om hva du kan bidra med.
Mat: Britt Inger tlf 91548100
Kafé: Synnøve tlf 41177160